Colantarea auto – strategie de marketing

Standard

Autocolantele nu sunt doar pentru branduri de skateboard, pentru artisti rock sau pentru cluburi de fotbal, ci ele sunt, de asemenea, folosite si de catre companii „serioase”! Lipirea unui autocolant auto face parte din strategia de comunicare folosita de catre un numar din ce in ce mai mare de branduri. Reteta absolut infailibila a marketigului stradal este: impact promotional maxim pentru un buget minim. Iar cand vorbim despre colantare auto, vorbim exact despre o parte integranta a acestei strategii. Un autocolant auto promotional este un mod de comunicare original, care functioneaza rapid si eficient.

Pentru ca acest mijloc de comunicare sa fie cu atat mai eficient si sa aiba un impact pe termen lung, ideal ar fi sa alegem o varianta de colantare auto de calitate. Inca de la lansarea sa pe piata de profil, Headprint ofera cele mai calitative si mai variate produse din domeniul productiei publicitare si printului de mici si mari dimensiuni, practic un raport excelent intre servicii ireprosabile si preturi oneste. Asadar, atunci cand va doriti un autocolant auto de calitate, alegeti intotdeauna Headprint si veti miza astfel pe un produs premium, de o calitate superioara, flexibil, usor de colat si pe suprafete curbate, cu adeziv polimeric si protejat prin folie de laminare care confera si protectie UV. Astfel, produsul vostru va avea parte de o durata de viata lunga, va rezista indiferent de anotimp sau de intemperii, si in plus poate fi spalat in mod repetat fara a-i afecta calitatea.

Astfel, mesajul pe care doriti sa il transmiteti prin intermediul campaniei de marketing stradal va rezista cat mai mult si va ajunge in conditii optime la potentiali clienti. Ca strategie de comunicare, utilizarea autocolantelor permite: atragerea atentiei participantilor la trafic sau a oamenilor de pe strada atunci cand masina cu autocolant aplicat este parcata, popularizarea unei marci, a unei companii, a unui serviciu sau a unei promotii, crearea de trafic pe pagina de web a companiei, cresterea vanzarilor sau rebrand-uirea. Strategia de colantare auto este o modalitate prin care compania mentine contactul cu clientul, si in plus atrage noi clienti si isi construieste notorietate. Astfel, puteti adauga pe un astfel de autocolant auto atat numele companiei cat si un logo al acesteia, identitatea vizuala fiind definitorie in marketing.

 

Share Button

Leave a Reply